فرصت شروع برای مطالعه کنکور

آیا هنوز فرصت برای شروع مطالعه برای کنکور هست ؟

سوال همیشگی داوطلبین کنکور اینه که آیا هنوز برای من وقت هست اگه بخوام از الان شروع کنم؟ اگر الان شروع کنم میتونم رتبه تک رقمی بدست بیارم؟

2 دیدگاه برای “آیا هنوز فرصت برای شروع مطالعه برای کنکور هست ؟

  1. Avatar photo
    هادی سلیم آبادی گفته:

    سلام وقتتون بخیر.ببخشید یک سوال داشتم خدمتتون.من لیسانس رشته فیزیک از خواجه نصر گرفتم و ارشد هم همون خواجه نصیر قبول شدم ولی علاقه ای به اون فیلد نداشتم.انصراف دادم و 2 ماهه شروع کردم برای کنکور وزارت علوم خواندن.اما یکی از دوستان رشته فیزیک پزشکی و اکادمی شما رو به بنده معرفی کرد. میخواستم بدونم با توجه به این که بیس اصلی ریاضیات نسبتا خوبی دارم و مباحث فیزیک عمومی رو تا حدودی مرور کردم.میتونم از الان به بعد تمرکز رو بزارم برای فیزیک پزشکی؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • عکس پروفایل محدثه ابراهیمی
      پشتیبان سایت گفته:

      سلام اوقات به کام، از اینکه با ما همراه هستید بسیار خوشحالیم
      جالبه بدونید که تقریبا همه داوطلبهای کنکور فیزیک پزشکی، در دروس فیزیک، ریاضی، اتمی و هسته ای ضعیف هستند. حتی خیلی از داوطلبین، این دروس را در دوران کارشناسی نگذرانده اند و با مباحث هیچ آشنایی ندارند. پس قرار نیست داوطلب کنکور فیزیک پزشکی، از قبل آمادگی کامل در حل تستهای فیزیک و ریاضی داشته باشد! اما خیلی مهم است که عملکرد شما در سال کنکور به چه شکل باشد. چون در رشته فیزیک پزشکی رقابت بالا است و علاقمندان به این رشته زیاد هستند.
      پس برای قبولی در این رشته، باید یک تصمیم جدی بگیرید و با تعیین هدفی بزرگ، با تمرکز بالا، مطالعه دروس را شروع کنید. در پکیج های تدریس مفهومی ما، همه مباحث فیزیک، ریاضی، اتمی و هسته ای از صفر تدریس شده است. در این آموزشها فرض کرده ایم که داوطلب هیچ آشنایی با مباحث ندارد و حتی مباحث دوران دبیرستان را هم فراموش کرده است.
      در پکیجهای تدریس مفهومی، ابتدا هر مبحث از پایه تدریس شده و سپس چند تست مرتبط از کنکور فیزیک پزکی حل شده تا مطالب عمیقا برای شما جا بیفتد و هیچ نکته مبهمی باقی نماند.
      خلاصه اینکه اگر یک تصمیم جدی بگیرید و هدفتان را مشخص کنید، ما در کنارتان هستیم تا به راحت ترین شکل ممکن این مسیر را طی کنید و مانند رتبه های برتر هر ساله آکادمی ما، به نتایج عالی برسید. اگر مسیر را درست پیش بروید؛رتبه برتر شدن در انتظار شماست، همانطور که هرساله برای دانشجوهای سختکوش و تلاشگرِ ما اتفاق میفتد. پیشنهاد میکنم حتما پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید.
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد